torsdag 25 juni 2015

Depend 7Day Hey Gorgeous

Ytterligare ett lack från Depends 7day sommarkollektion är orange-skimriga Hey Gorgeous. Det är ett väldigt färgstarkt oranger lack med guldfärgat skimmer. Lacket är väldigt klädsamt för att vara ett orange lack, i alla fall jag har svårt för en del orangea lack. Nu är jag ju likblek om händerna också, detta hade varit så himla snyggt om man hade haft lite färg på händerna. Jag kommer absolut att lacka med detta igen när jag lyckats få lite färg. 

Lackets egenskaper var väldigt bra, två lager så blev det helt opakt. Det var lätt att kontrollera och få snygga kanter. Ännu ett toppenlack från Depends 7day serie, jag gillar dessa mer och mer. 



Hey Gorgeous from Depend's 7 day summer collection. Lovely colourful orange with some gold shimmer in it. It was easy to apply and get even. This is two coats. I like this 7 day range more and more for every polish from the range that I try. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!