söndag 21 juni 2015

I Love... Strawberries & Cream

I love... har en hel del olika dofter på sina produkter, jag har dock bara provat två, Raspberry & blackberry och nu denna; Strawberries & cream. 
Det finns bland annat dusch kräm, body butter, body lotion och handkräm. Jag har handkrämen och body lotionen från Strawberries & cream. 
Doften är verkligen supersomrig men ganska söt. Det doftar aningens syntetiskt men något annat är inte att förvänta sig när det kommer till jordgubbsdoft. Denna är dock bland de bättre jag provat. Gillar man lite söta fruktiga dofter tror jag absolut att man kommer gilla denna. 
Handkrämen återfuktar bra, den är inte jättefet utan går snabbt in i huden. Inget för de kallare månaderna men perfekt nu på sommaren. 
Body lotionen har väldigt praktisk och hygienisk pump, stort plus. Samma sak här som med handkrämen, går snabbt in i huden och återfuktar helt ok, inget att förlita sig på under de kallare månaderna men toppen på sommaren. Priserna är bra med dessa två ligger på 69 kr styck. 


Super summeryhand cream and body lotion. Love the fruity and sweet scent of these two. They moisturises ok, nothing for the cold months but works well during the summer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!