tisdag 15 juli 2014

Formula X lack

Formula X är ett märke som jag bara hört talas om på utländska beautybloggar, i våras lanserades dessa lack på Sephora här i sverige och jag har några att visa er. 
Det jag har hört om de här lacken är bara massor med positiva saker så det ska bli väldigt intressant att prova. 

Wham!, Reactive, Infatuated, Pyrotechnic, Equinox, Anomaly

Det enda lacket jag kände lite "meh" över var Anomaly som känns som att det kommer skära sig mot min hudton rätt rejält. Alla övriga färger tycker jag ser jättefina ut, Reactive är ett jättefint glitter som skiftar i blått, grönt och lila. 
Är det något av lacken ni vill se först?

Formula X is new here in sweden so I got six of them to try out. Which one should I start with?

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!