onsdag 2 juli 2014

Youngblood Lunar dust Dusk

Sedan jag hörde talas om Lunar dust från Youngblood för ett antal månader sedan har jag varit nyfiken på dessa highlighter puder. Nu har jag ett av dom i min ägo, Dusk. Lunar dust finns i tre olika färger, Twilight som är ljus nästan vit, Sunset som har en rosa underton och Dusk som är gyllene. 
Jag ska erkänna att efter ha provat denna så skulle jag mer än gärna ha alla tre. 
Det glider på huden lätt och resultatet blir jämnt och snyggt. 


Förpackningen är en klassisk mineralssminks burk med ett sifter lock inuti. Burken innehåller hela 8 gram vilket är mycket produkt så detta puder kommer jag att ha kvar länge då det inte går åt så mycket varje gång. 


Som ni ser så har jag gjort två hål i plasten, drar man bort hela kommer man ha highlighter all over the place sedan och det vill man ju inte. Ett tips är också att lägga några bomullspads i burken när man stänger locket, då kommer det inte bli så mycket spill om det läckt ut när man öppnar burken.



Swtachbilden är lite suddig så ni kan se den fina lystern i pudret. Färgen är perfekt nu på sommaren då man vill ha en solkysst look. Det funkar utmärkt som ögonskugga också, jag har använt det som en wash över ögonlocket. Ja, jag är verkligen helsåld på detta och måste skaffa mig de andra två med. Snarast! Dessa finns på Eleven.se och kostar 415 kr styck.

Har ni provat dessa? Vilken är er favorit?

Absolutley love my new highlighter from Youngblood. It's the perfect summer highlighter and it's super smooth and the result is just stunning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!