måndag 7 juli 2014

Yves Rocher Neroli

 Emellanåt handlar jag från Yves Rocher's hemsida, deras youthful glow foundation och deras parfym är stora favoriter hos mig. Så i samband med att jag fyllde år så fick jag en kod som gjorde att jag fick två gratis premier med min nästa beställning.
Det var en body lotion i Neroli doften samt en 5 ml parfym med samma doft. Jag älskar den parfymen och har den i 50 ml flaska så en lite handväske storlek och en body lotion var toppen. Och hur söt är inte den lilla parfymflaskan på en skala?
Kul att de uppmärksammar födelsedagar hos deras kunder på det här sättet, eller vad säger ni?



Got these two products as a birthday gift from Yves Rocher. The scent is to die for.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!