torsdag 24 juli 2014

Too Faced Glamour dust Nude Beam

Nude Beam från Too Faced är ett väldigt finmalet glitter. Nude Beam är guld/beige färgat och är ungefär hur fin som helst. Det innehåller lite mindre och något större glitter. Jag använder min främst som ögonskugga, den gör sig över nästan alla färger men är jättesnygg ensamt på locket med.
Förpackningen är en ganska stor glasburk med ett sifterlock. Något otymplig men väldigt fin, den är ganska tung i handen i och med att den är i glas. 
 



 
Här ovan ser ni den swatchad på handryggen utan primer, visst är den snygg? Jag har blivit väldigt sugen på de ndra Glamour Dust'sen som de har efter att ha provat denna.
 
Nude Beam Glamour Dust from Too Faced, Oh my god what  Beautiful glitter/shadow this is. Already in love with it!

4 kommentarer:

  1. Har Glampire (visst heter den så?) och gillar jättemkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes finns en som heter så, den står näst på min lista att köpa av dessa :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!