lördag 5 juli 2014

Soap & Glory The righteous body butter lotion

Jag älskar Soap & glory's produkter, i alla fall allt jag provat hittills, deras body butters är superbra och väldigt återfuktande. På sommaren kan dessa bli lite för tuna för mig så därför passar det utmärkt att byta ut dom till vad de kallar body butter lotion som, om jag fattat det hela rätt, är samma produkt i stort sett men lite lättare i konsistensen. De passar perfekt till sommaren när man inte behöver lika mycket fukt.
Den jag har är Righteous body butter lotion och doftar helt fantastiskt gott. Jag skojar inte om jag säger att jag gärna hade haft hela deras sortiment här hemma. Måste prova någon av deras duschkrämer också..

Ja detta är i vilket fall en bra body lotion med väldigt god doft och kommer med en smart pump, flaskan är stor på 500 ml så man får mycket produkt. Den lämnar ingen hinna kvar på huden heller utan absorberas snabbt. 
Helt klart värt att prova om man har möjlighet. Jag kommer helt klart att prova fler produkter så fort jag får möjlighet till det. 


Really liking the Righteous body butter lotion from Soap & glory right now. Too bad we don't have this brand here in sweden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!