torsdag 30 oktober 2014

Inför Halloween

Nu snart är det dags för alla halloween partyn och liknande, jag själv är ingen person som gillar att just klä ut mig överhuvudtaget. Men skulle jag göra det så hade jag använt dessa produkter från Make up store. Enkla att få tag i och tvättas ju bort som vanligt smink. De är från deras kollektion Scream som kom ut för någon månad sedan. 

Black glitter

Led lipgloss Atomic

Glitter eyeliner Lux

Swatch lux and Atomic

Ja detta är nog vad jag hade börjat med. Ska ni klä ut er och gå all in med smink och kläder? 

Some tips of make up for halloween. 

2 kommentarer:

  1. Atomic är så snygg! Man önskar att den var ett nagellack ;)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar MUS alla glittereyeliners. Men. De torkar ju alltid efter bara ett litet tag. Nån som varit med om det? Haft en grön som jag tyckte mkt om, som denna på bilden. Skulle gärna köpa igen om jag visste att den höll!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!