onsdag 8 oktober 2014

Kicks Baked Blusher Fashionista

Här har vi ett riktigt fint rouge, det är Fashionista från Kicks egna make up linje. Dosan är ganska stor ,ed genomskinligt lock så man ser produkten som är väl tilltagen på 8 gram. Rouget har lyster men inget glitter i sig vilket passar mig bra. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om nyansen är kall eller varm så vi kallar den neutral. Jag tycker att färgen funkar året om, kanske lite mer under de varmare månaderna. Men samtidigt är det jättefint med lyster under de andra månaderna med. 

Ja detta är helt enkelt ett rouge som funkar till det mesta till ett bra pris, 149 kr på Kicks. Detta har de verkligen lyckats med. 

Har ni provat något ur Kicks egna linje? Har ni några favoriter?



Rouget är så fint att se på i dosan med. 


Swatchad på bar hud, visst är det fint.

A new baked blusher from a swedish brand kalled kicks. Huge blush that will last like a lifetime. The pigmentation is great and the color is amazing. It has a lovely sheen to it that you can see on the last picture. 

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig provat något från Kicks egna märke, men det här måste jag bara kolla närmare på!

    SvaraRadera
  2. Har inte provat nåt alls fr Kicks märke men denna var jättefin! Ska kika mer på dessa nästa ggn i butik! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!