tisdag 28 oktober 2014

The Body Shop Jul 2014

Julen hos The body shop består av några nyheter för i år och några gamla favoriter från tidigare år. Nytt för i år är Glazed apple som doftar otroligt gott, av de produkter jag doftat på är Bath jelly och lip balmen de som jag tycker doftar godast. Body buttern hade inte riktigt samma goda doft av friskt äpple i min näsa, men den doftar gott den med.



Jag kommer dock att kika närmare på deras andra två dofter i butik, Vanilla brulee och Frosted cranberry då de två har varit storfavoriter hos mig de senaste åren.

Deras Winter trend, alltså make upen för i år, ser ut som följer. Två ögonskugge paletter, ett cheek and lip stain, två nya gloss, en glitter eyeliner, en ny doft på the sparkler. Ja det är det jag fått hem för test i alla fall. Så var det lite nya färger på läppstift, naggellack, en glittermascara bland annat. Jag kommer att kika närmare på resten av make upen i butik med. Nedan har ni swatches på det jag har hemma att visa er.










Here you can see some swatches of the products I got from The body shop christmas collection. Love the palette with the peach color. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!