måndag 11 maj 2015

Clinique Color pop

Clinique lanserar snart en ny serie läppstift vid namn Color pop. Dessa ska ha som en inbyggd primer och ha återfuktande egenskaper. Serien kommer med 16 nyanser så det är ganska många färger att välja på. Jag har fått åtta stycken av dom att prova. Jag har inte hunnit prova dessa än men ska ge mig i kasst med detta snarast. Jag har hört massor med gott om dessa så jag ser fram emot att prova dom. 

Jag tror inte heller att det är så lång tid kvar tills de finns att köpa i butik. Är det någon nyans ni blir sugna på? 


Got 8 of the 16 color pop lip sticks from Clinique to try out. Super excited about these. Have you tried any of these? 

3 kommentarer:

  1. Ohh är den lila den som är längst till vänster? Länge sedan jag har testat något från Clinique faktiskt, tycker det är svårt att hålla koll på vad dom släpper.

    SvaraRadera
  2. De är så himla sköna och snygga! Jag har hunnit testa ett helt gäng och portionerar ut swatches lite efterhand :)

    SvaraRadera
  3. De är så himla sköna och snygga! Jag har hunnit testa ett helt gäng och portionerar ut swatches lite efterhand :)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!