onsdag 6 maj 2015

OPI Color Paints

I sommar lanserar OPI en ny typ av lack som de kallar för Color paints. Det är lack som ska göra det väldigt enkelt att göra olika typer av nail art. Man börjar med en silverfärgad bas och så lägger man de färgade lacken ovanpå detta, blandar precis som man vill. Jobbar man med flera olika färger när de fortfarande är blöta så kommer de att flyta in i varandra och skapa olika mönster. De går även att använda ensamma på nageln som ett vanligt nagellack. 

Jag tycker dessa verkar hur spännande som helst. Så fort jag får tid så ska jag experimentera lite med dom. Tycker ni de verkar intressanta? 



Kollektionen består av åtta olika färger och ett silverfärgat lack som ska vara basen för färgerna. 

Super excited over the new color paints from OPI. Just need some time to play with them. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!