torsdag 6 februari 2014

Essie Encrusted Collection 2014

Idag tänkte jag visa er denna superfina kollektion från Essie, Encrusted collection. Kollektionen består av 6 stycken lack som som alla är väldigt glittriga.  Vi kikar på lite flaskbilder tycker jag.



Hors d'oeuvres

Ignite The Night

Lots of Lux

On a Silver Platter

Peak of Chic

Belugaria

Jag har inte hunnit prova något av lacken än men jag vet att Belugaria och Lots of Lux är texturlack, typ sand lack. De andra, om jag har förstått det hela rätt, är effektlack och gör sig bäst över ett färgat lack. De går säkert att använda ensamma också men då tror jag man får räkna med något extra lager. Som effektlack över andra lack tror jag dessa kan bli riktigt snygga. Jag är väldigt spänd på att prova Peak of Chic och Hors D'oeuvres, de andra ser också väldigt fina ut. 
Vad säger ni? Blir ni nyfikna på något av lacken?

Dessa finns ute i butik nu och kostar ca 129 kr styck.

Essie Encrusted collection and I love it. I really like these light glittery polishes. I will try them over another polish but some of them I think will look good on their own.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!