onsdag 19 februari 2014

Make up store eye pencil Not so Dark

Not So Dark lanserades i samband med Februari kollektionen Fusion, den kommer att dyka upp i flera av vårens kollektioner också. 
Pennan är av den typen man vässar och själva pennan är väldigt mjuk och krämig och enkel att måla med.




Här ser ni en swatch på den, den är inte svart men den är mörk. Jag tycker den har lite varma inslag i färgen vilket jag tycker gör den ganska unik, jag gillar den massor. Som ni kanske vet vid det här laget är jag mer för såna här mörka färger när det gäller kajal och eyeliner då jag tycker svart ser så hårt ut. I alla fall till vardags.

Så den perfekta kajalpennan med andra ord? Ja det är helt klart en av dom. Jag var bara tvungen att köpa den i alla fall och jag blev inte alls besviken. Så, är ni ute efter en kajalpenna som är mörk men inte svart så kika närmare på Not so dark. Den finns ute i butik nu och kostar ca 135 kr. 

My new favorite eyeliner from Make up store, Not so dark. Is a dark but not black eyeliner and it aplies like a dream.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!