söndag 9 mars 2014

Michael Kors Glam Jasmin

Glam Jasmin från Michael Kors är en EdP med doft av en praktfull bukett med jasminblommor och den är rik på tränoter.
Doftnoterna är Jasmin, svarta vinbär och sandelträ. En flaska på 30 ml kostar ca 450 kr på Kicks.



Jag har Sexy Amber sedan tidigare och redan när dessa lanserades var jag riktigt sugen på den här med jasmin. Så, äntligen har jag den i min samling. Jag gillar den ungefär hur mycket som helst och tycker den känns helrätt i vår.



Har ni någon favoritdoft från Michael Kors? Berätta gärna!

So I finally got it, Glam Jasmin from Michael Kors. Love this perfume and it feels perfect for spring. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!