måndag 27 juli 2015

Depend 7day Girly Joy

Girly Joy från Depend 7day är ett lack ur vårkollektionen men jag tycker att det passar lika bra nu på sommaren. Trots att vi inte har så mycket till sommar. Jag ser detta som ett crelly-lack, det har mycket glans och tittar man noga så ser man nagelns fria kant. Man ser den bara i vissa ljus så det är absolut inget jag stör mig på. Detta är två lager och tillhörande bas och topplack. Torktiden var som vanligt med 7day snabb, gillar lack som torkar snabbt. 
Jag älskar den här typen av starka rosa färger, två tummar upp.

Depend 7day Girly Joy recension swatch
Depend 7day Girly Joy swatch

Girly Joy from Depend 7day spring collection it's a bright pink color. Love this type of pink. This is two coats. Super glossy. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!