söndag 19 juli 2015

IsaDora Cappuccino

I våras så gjorde IsaDora om formuleringen på sina paletter med ögonskuggor, jag har innan visat en som heter Dragonfly med lite blå och gröna färger. Idag tänkte jag visa er en mer neutral variant som heter Cappuccino. 
Den har fyra olika färger som alla är neutrala, tre med skimmer och en matt. 




Ovan ser ni en swatch på bar hud. Skuggorna har bra med pigment, även den matta är lätt att jobba med. Jag gillar färgerna i paletten de är perfekt till vardags, känns väldigt lagom liksom. 
Har ni hittat någon favorit bland de nya skuggpaletterna? Jag är nyfiken på hur den nya varianten av Savannah Sunset är men då jag redan har den "gamla" versionen så känns det inte riktigt befogat att köpa den nya. 

Swatching Cappuccino one of the eyeshadow palettes with the new formulation from IsaDora. Really love the texture of the new ones super creamy. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!