måndag 20 juli 2015

The Body Shop Vitamin C Microdermabrasion

Vitamin C Microdermabrasion från The Body Shop har varit en favorit hos mig i något år nu. Det är både en peeling och en mask, den innehåller små micropartiklar av mineralen granat och så en massa vitamin c från camu camu bäret. Den tar effektivt bort torra gamla hudceller och ger huden en fin lyster. Jag brukar göra så att jag skrubbar lite lätt när jag applicerar masken och så låter jag den sitta i ca 10 minuter och så sköljer jag bort den sedan. 
Perfekt med såna här 2 i 1 produkter, den finns även i en liten reseförpackning. Jag använder den ungefär två gånger i veckan. 
Har ni provat den? Gillar ni den lika mycket som jag? 

The Body Shop Microdermabrasion

This has been a favourite of mine for quite some time now. It's the vitamin c microdermabrasion from The Body Shop. I use it both as an exfoliator and as a face mask. I scrub a little when I'm applying it and let it sit for about 10 minutes and the rinse it of. It leaves my skin super soft and glowy. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!