lördag 4 juli 2015

Sommarnytt från Apolosophy

Apolosophy, som är apotekhjärtats egna märke, släpper lite nyheter inför sommaren. Fyra nya nyanser på nagellack och ett skimmerpuder. 


Lacken går i gult och orange med skimmer, vi hittar även en jättesnygg nude-färg och en baby blå nyans. För egen del så är det det orangea med skimmer och det nude färgade lacket som lockar mest. 
Skimmer pudret ser helt fantastiskt ut, det är en bronzing blush i nyansen 01 Magic shimmer. Den kostar 139 kr vilket jag tycker är ett kap. Den har bra pigmentering och man kan välja lite vart man plockar upp färg så den går att variera lite. 
Lacken kostar 39 kr och innehåller 4,5 ml så det är inte jättemycket lack man får. Men å andra sidan så hinner man kanske göra åt lacket. Så det är ju såklart för och nackdelar med det, som med allt annat. 


Här ser ni shimmer paletten swatchad, blandad och några av färgerna ensamma. Jag tycker den är helt fantastiskt fin, jag kommer använda den som bronzer eller, inte som rouge direkt men som färg på kinderna. Haha, det är ju vad ett rouge är, men jag kommer inte att placera det så långt fram som jag brukar göra med rouge. 

Summer news from Apolosophy. Four new shades of nail polish, I really like the orange one and the nude one. And a shimmer palette for the face, love the look on that one. The pigmentation is great and if you're careful you can choose where you put your brush for different color. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!