tisdag 11 september 2012

Lightbox!

Nu har jag äntligen skaffat mig en lightbox, det råder lightbox mainia i skönhetsbloggvärlden just nu tror jag. Jag gjorde ett tappert försök att snickra ihop en egen lightbox först, men så fick jag inte till ljusrampen så som jag ville för vårt hålsåg var inte alls bra. Så jag åkte och köpte en på netonnet istället. Kostade 599:- och det följde med ett kamerastativ, två lampor, fyra olika bakgrunder så det kändes helt ok. Cactus nailpolish har en likadan och hon har skrivit ett väldigt bra och informativt inlägg om den så vill ni läsa mer om den så kan ni göra det hos henne här.



2 kommentarer:

  1. Den lightboxen har jag önskat mig i julklapp.. Håller tummarna att önskan slår in! =)

    SvaraRadera
  2. Åh bra tips..har tänkt klicka hem en ljusbox på fredag (lön!) men hade tittat på enbart en ljusbox för typ 500 :S Den var dock lite större..men här var det ju lampor och allt med :D

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!