fredag 28 september 2012

Den tog slut!

Denna roll-on deodorant från Dove köpte jag sist när jag insåg att jag var out of deo och inte märkt något förrän den redan var slut. Alltså fick det bli första bästa jag hittade. Denna doftar ganska mycket men hyffsat fräscht ändå. Fast den första dagen funderade jag över varför alla mina kunder doftade som om de hade badat i solskydd. Sen insåg jag att det var min nya deo som var orsaken. Men efter några dagar så vande jag mig vid doften och sedan tänkte jag inte mer på det. Den gör det den ska men inte så man jublar, nej det här är en helt ok deo till bra pris. Men den är väldigt alldaglig, en Ica deo och är vad man förväntar sig av en sådan. Den kostade mellan 20-25kr. Kommer jag köpa den igen? Nej tror inte det, den doftade nog lite för mycket för min smak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!