torsdag 27 september 2012

Glominerals blush Papaya

Detta rouge från Glominerals heter Papaya, och borde vara papayafärgat. Jag tänker mig det som papayafärgat iallafall. Det är rödrosa, jättesvårt att förklara färgen. Det har inget skimmer, men det har ändå lyster i sig så det är inte helt matt heller. Det är en väldigt klädsam färg som går att bygga upp ganska mycket i intensiteten. Så jag brukar applicera lite i taget så det inte blir för mycket. Blir jämt och fint på huden och har bra hållbarhet. Det känns som att det är drygt då man inte behöver så mycket av det. Perfekt vardagsrouge!
Kostar 279kr hos återförsäljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!