tisdag 4 september 2012

Lite nytt

Dessa har fått flytta hem till mig så jag tänkte vi skulle kika lite närmare på dom. Eller några swatches iallafall!

Det är alltså två nyanser av Loreals Color Infaillible, Sahara Treasure och Endless Chocolat.
WetnWild Mega Eyes defining marker och Maybelline Fit Me concealer i färgen 20.

Sahara Treasure

Endless Chocolat

Fit Me Concealer

Den har en filttips applikator

Mega Eyes defining marker

Som har en tuschpenne liknande spets

Här är de swatchade, glömde swatcha concealern
Först är Endless Chocolat, sedan Sahara Treasure och till sist Eyelinern

Det ska bli intressant att testa dessa, det är produkter jag länge velat prova. Concealern verkar väldigt lovande!

Någon av er som provat någon av dessa produkter? Vad tyckte ni om dom i så fall?

3 kommentarer:

  1. Skuggorna är grymt fina! Har två andra av dessa och nu blev jag sugen på dina båda nyanser också...

    SvaraRadera
  2. Är bra sugen att testa skuggorna, har faktiskt inte ens swatchat en i butik ena.. fy skäms!

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!