lördag 15 september 2012

Den tog slut!

Min trogna ögonkräm från Dermalogica har nu gjort sitt. Total eye care är en superbra ögonkräm med spf 15. Den aktiva ingrediensen är titanium dioxide (4,5%). Den verkar lugnande på huden och återfuktar bra. Själva krämen är lätt färgad men blir transparent på huden. Jag har tyckt mycket om denna ögonkräm men då jag har några fler på lager så kommer jag inte köpa den igen inom en snar framtid. Däremot längre fram kan jag mycket väl tänka mig köpa den igen!

2 kommentarer:

  1. När min hud lugnat ned sig efter graviditeten är det jag som ska beställa hem test på dermalogicas hudvård!

    SvaraRadera
  2. Har ocksa den har! Hade dock en super liten tub som har rackt i flera ar haha :) x

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!