tisdag 25 september 2012

CND Cuticle Eraser

Cuticle Eraser från CND är en aha behandling för nagelbanden. Aha syrorna ger en micro-exfoliering samtidigt som krämer verkar mjukgörande. Man måste dock använda en Nagelolja för att ge själva nageln näring som den behöver. Man masserar in en liten mängd av krämen på nagelbanden, även på själva nageln om jag inte har lack på, och sedan kan man enkelt peta ner nagelbanden försiktigt. Man ska tänkta på att inte peta ner dom FÖR mycket och enbart klippa bort "lösa" delar. Med det menas flisor som liksom petar ut från nageln eller nagelbanden.
Jag tycker det är en superbra produkt och den håller nagelbanden mjuka och snygga. Jag köpte min tub via jobbet så det är en stor på 50 ml och jag har för mig att den kostade 160:- de finns säkert billigare på Ebay. Detta är definitivt en produkt jag inte kommer sluta att använda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!