torsdag 6 mars 2014

The Incredible Face Mask

För ett tag sedan fick jag hem The incredible face mask för test, jag fick hem en applcerings pensel, två förpackningar mask och den fantastiska hudguiden, ej med på bilden. 

Masken sägs ta bort pormaskar, olja, död hud och motverka acne. Masken, som inte är testad på djur, innehåller djuphavslera och man ska kunna känna skillnad på huden redan efter första användningen.


Masken ska sitta på i ca 30 minuter och därefter ska man dra bort den. Detta var väldigt smärtsamt, men visst kändes huden lenare efteråt. Jag har fått en rabatt kod till er som är sugna på att prova masken. Ett kit med 5 masker, en applicerings pensel samt den fantastiska hudguiden kostar 249 kr och med koden beautybylinda50 får ni 50% rabatt. Webshopen hittar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!