lördag 29 mars 2014

The Body Shop Blueberry body scrub

Dags att ta en titt på kroppsskrubben från blåbärsserien från The body shop tycker jag. Den kommer i en burk med skruvlock och innehåller 200 ml, den ser precis ut som blåbärssylt! Den doftar friskt av blåbär och jag tycker att den har bra riv. Den är inte sådär brutalt rivig utan precis lagom för att användas två till tre gånger i veckan. 
Jag använder den på torr hud innan dusch och spolar sedan av, följer upp med duschkrämen ur samma serie. Jag gillar den massor, trots att det kändes lite konstigt att smeta på sig något som ser ut som sylt. Den kostar 195 kr, dyker det inte upp någon annan skrubb emellan så kommer jag köpa den igen.

Har ni hunnit prova den? Eller har ni någon annan favoritskrubb ni kan tipsa om?


Sylt!

This blueberry scrub from The body shop looks just like jam, but it's for scrubbing your body obviously. And it's really good, it has the perfect amount of scrub. I use it about two to three times a week. It smells just like blueberries too, so yummie!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!