torsdag 20 mars 2014

Vision haircare Thicker

Vision haircare är ett svenskt hårvårdsmärke vars produkter är speciellt anpassade för skandinaviskt hår. De har en hel drös med stylingprodukter i sitt sortiment och den senaste i raden (som jag har testat men är också en nyhet) är Thicker. En kräm som appliceras i handdukstorrt hår och därefter stylas.

Det fina med den här stylingkrämen är att den är dryg, en klick stor som en ärta ungefär räcker till mitt axellånga hår, den doftar jättegott, den ger bra med volym och stadga till håret utan att håret känns klibbigt, strävt eller frasigt. Volymen sitter även i dagen efter, dock inte lika mycket men den finns ändå där.

Jag gillar den här massor och jag kan verkligen rekommendera att prova den om du är ute efter en volymgivande stylingprodukt. En tub på 150 ml kostar ca 169 kr, helt överkomligt för en produkt som fungerar så bra.

Har ni provat den? Gillar ni den lika mycket som jag?


Thicker from Vision haircare is a styling cream that is supposed to give volume to fine hair. This stuff works really well, it gives great volume without leaving it feeling sticky. The hair feels smooth and clean but it has volume. I really like this and it smells so good. I can truly recommend this if you have fine hair and need a volumizing styling product. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!