torsdag 13 mars 2014

CND Desert Poppy

Desert Poppy är ett av lacken ur CND's vårkollektion Open Road. Lacket är korallfärgat och har aningen lite skimmer i sig. En riktigt uppiggande och vårig färg.

Jag har två lager på bilden, det blir inte helt täckande men jag upplever lacket lite som crelly väldigt glansigt och lite fruktigt. Att nagelns fria rand syns igenom lite är inget som stör mig. Till dessa Vinylux behövs inget underlack och därför har jag inget, däremot har jag Weekly top coat som överlack. Torktiden var bra.



This is Desert Poppy from CND's spring collection Open Road. A lovely coral color with a hint of shimmer to it. Two coats in the picture, it's not completely opaque but I kind of like it this way.

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!