tisdag 4 mars 2014

Batiste Smoothing conditioning mist

Smoothing conditioning mist är framtagen för att fräscha upp håret mellan tvättar utan att tynga ner. Den innehåller även vårdande arganolja som även bevarar glansen i håret. 

Det som skiljer detta från de andra torrschampon jag provat från Batiste är att det inte blir vitt och håret får inte den där sträva känslan det annars får av deras torrschampon. Doften känns väldigt "Batiste" och jag tycker inte den skiljer sig så mycket från de jag tidigare provat från märket. 
Conditioning mist fungerar väldigt bra på mitt hår, det känns fräschare och faktiskt rent. Jag tycker det känns lite som Hair Refresher från Davines, som jag gillar väldigt mycket. 
Så för 79 kr så kommer nog detta bli en riktig storfavorit.

Har ni hunnit prova Conditioning mist än? Eller planerar ni på att prova den?


A new type of dry shampoo from Batiste, this one has arganoil in it and is supposed to not way your hair down. I think it works really well on my hair and I think that I will buy a new one when this is finished.

2 kommentarer:

  1. Jag använder den här men endast i topparna, har för mig att detta är som ett torrt balsamspray för håret så jag känner mig inte ren i hårbotten av den utan snarare att det funkar mer som ett glansspray. Av misstag tog jag det i hårbotten en gång och jag kände mig som ett vandrande smörpaket :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad konstigt, jag kanske använder den fel? Men jag upplevde inte att jag kände mig fet i hårbotten alls.. Fast jag brukar isf inte ha håret utsläppt när det är dags för torrschampo..

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!