fredag 15 maj 2015

IsaDora Colors in action 2015

Planen var att jag skulle bloggat en del igår men så var det ju så himla fint väder så då spenderade jag dagen ute istället. Man får ta vara på de soliga dagarna. 

Sedan ett tag tillbaka finns IsaDora's colors in action kollektion i butik. Det är en kollektion med läpprodukter och nagellack. Jag har några av lacken att visa. 


Limonade, Sunny Lime, Pink pulse och Sunseeker. Hela kollektionen går i ganska starka färger, vilket vi ser här på lacken. Min favorit av dessa fyra är helt klart det rosa även om de andra är fina med. Jag brukar komma bra överens med IsaDora's lack så hoppas att dessa är bra med. Har ni hunnit spana in något från kollektionen? 

Four summer polishes from IsaDora. I like their polishes so really hope that these are good. Love the pink one. 

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!