söndag 3 maj 2015

OPI Wipe-Off!

Wipe-Off! från OPI är nagellacksremover i reseformat, man köper en kartong med 10 servetter förpackade styckvis. Så när man ska ta bort sitt lack så öppnar man en och en servett ska då räcka till att ta bort lack från alla tio fingrar. Det man ska tänka på är att inte börja på mitten, utan börja i ena hörnet och jobba med en liten del av servetten så räcker den. 

Dessa kommer att vara perfekta att ha med under sommarens resa så jag kommer packa ner några i min necessär. 
Här någon av er hunnit prova? Jag tycker att det är en smart ide. 


OPI Wipe-Off! are perfect for when your on vacation or when your traveling. These will definitely go straight down in my travel bag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!