fredag 8 maj 2015

St. Tropez self tan luxe facial oil

Detta är en olja för ansiktet som är guldfärgad men den ska också ge en brun  utan sol effekt. Jag vet ju sedan innan att St.Tropez brun utan sol produkter är bra så jag har höga förväntningar på denna. 
Jag tycker ju att förpackningen är väldigt fin, ser lyxig ut. Sånt är ju alltid trevligt. 

Jag har tyvärr inte fått någon prisuppgift på denna eller om den finns ute i butik ännu. Är ni intresserade av mina tankar om den efter att jag provat den ett tag? 
Eller är det någon av er som redan provat den? Om den finns ute i butik vill säga. Berätta gärna!


Got a facial oil from St. Tropez with a sunless tan build in it. Excited to try it. Have anyone of you guys tried it? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!