tisdag 26 maj 2015

Jane Iredale Dome Brush

Jag är en stor sucker för make up borstar, det är något jag gärna skaffar. 
En av de senaste i samlingen är Dome brush från Jane Iredale. Det är en lite mindre rundad borste för ansiktet. Den är inte lika stor som en klassisk rouge borste utan lite mindre. 
Dock fungerar den bra till rouge, om man vill ha en precis applicering, bronzer och contour. För highlight tycker jag den är lite stor, jag vill gärna ha lite mer kontroll över den. 

Kort sagt en bra smidig lite borste som går att använda till flera olika saker. Borsten är gjord av naturhår och är supermjuk. 



Got a new brush from Jane Iredale, Dome brush. Love this it's so soft. I use it to bronze, contour and sometimes blush. Love it. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!