lördag 2 maj 2015

The Body Shop Beauty Must have's Spring/Summer 2015

Säsongens Beauty must have's från The Boddy Shop ser ni på bilden nedan. Det finns en hel del godbitar bland dom. Deras body butter's gillar jag massor sen innan och Moringa doften är behaglig i mitt tycke, så den kommer jag att slita på. Vitamin C microdermabrasion har jag fått i en sån där liten reseförpackning, eller påse rättare sagt och den är väldigt bra. Har massor med små skrubbisar i sig så jag skrubbar lite och låter den sitta på som en mask sedan. Huden får jättefin lyster. 
Vitamin E moisture cream har jag precis gjort slut på så denna kommer lägligt, det är en sån där kräm som jag använder när huden behöver få en liten paus från testande och bara få lugn och fukt. Bronzing pudret har jag en nyans sedan innan och den används flitigt mest hela tiden, de är matta ganska ljusa bronzing puder som passar de flesta. Dock blir de nog väldigt mesiga på lite mörkare hudtoner. Ögonserumet har jag provat innan och det gillar jag även om jag glömmer av att använda det för det mesta då jag alltid lägger en ögonkräm över. Men för de dagar då man är lite svullen runt ögonen är denna toppen. 
Foundationen har jag inte provat innan, har nog inte ens lagt märke till den alls innan jag fick den i det här utskicket. Så den ser jag verkligen fram emot att prova, den  har spf, tror det är 15 och ska vara återfuktande vilket ju låter lovande. 
Kroppsskrubben har jag inte heller provar, ar dock provat en lotion som skulle vara bra mot celluliter bland annat från samma serie. Jag gillar doften som serien har så den ska också bli kul att prova. Älskar den här typen av burk, ser så fin och lite lyxig ut. Även om den är lite klumpig att använda. 

Jag tycker det känns som bra valda produkter för säsongen. Jag hade dock gärna sett att de lade till något lack i någon färg som passar till säsongen, eller någon ögonskugga eller så. Detta är ju perfekt för kroppen och ansiktet men hade varit kul med något färgglatt också. 

Har ni någon favorit bland säsongens beauty must have's eller är det någon av dom ni funderar på att prova? 


The Body Shop's beauty must have's for spring/summer 2015. A bunch of great products for this time of the year. The only two I haven't tried already are the body scrub from the spa fit range and the foundation. The rest I've tried already and really liked so super happy about these. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!