tisdag 19 maj 2015

Maybelline Color drama

Jag har för mig att det var i höstas/vintras som Maybelline släppte sina color drama pennor. Det är en liten knubbig läppstiftspenna som kommer i ganska många olika färger. 
Jag har sex av dom och det är först nu som jag faktiskt börjat använda dom. 


Minimalist, Love me pink, Fuchsia desire, Fab orange, Light it up, Berry much

Här ser ni dom swatchade på handryggen, visst är de fina? De jag använder mest är Minimalist, Fuchsia desire och berry much. Minimalist är dock lite torrare i konsistensen än de andra som glider på hur lätt som helst. Jag gillar dessa små pennor bra pigment och kommer i många kul färger. De sitter även bra, jag upplever inte att de nöts bort så där hemskt och lämnar en rand runt läppen utan de nöts bort ganska jämnt så man slipper oroa sig över att se ut som hej-kom-och-hjälp-mig.
Det enda problem som jag har är att jag inte har någon vässare som tar så tjocka pennor. Så, det behöver jag skaffa en.

Har ni provat dessa? Har ni någon favorit kanske? 

Love the Maybelline color drama lip pencils. Here's a swatch of the six that I have. My favourites are Minimalist, Fuchsia desire and Berry much. Do you have a favourite? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!