torsdag 14 augusti 2014

Bloggträff med Goodpr

I tisdags var jag och ett gäng andra bloggare bjudna till bloggträff med Goodpr för att prata nyheter bland deras märken, OPI, Nashi, Vision Haircare bland annat. Det var jättekul att få träffa alla igen, det blir ju inte så ofta för min del som tyvärr bor långt från Stockholm. Träffade även några nya bloggkollegor som jag följt och det är alltid roligt. 





Ulrica berättar och nyheterna från OPI, deras höstkollektion Nordic släpps nu i veckan. Hon berättade även om halloween kollektionen Peanuts som är inspirerad av Snobben. Det var många år sedan vi fick en halloween kollektion hit till sverige så det är jättekul att de väljer att ta in den. 

Hon berättade även om de två nya designer series lacken för hösten, de är jättefina. Samt om rosabandet kollektionen Pink of Hearts som även den består av två lack. En del av intäkterna för Pink of Hearts går till bröstcanerfoneden, dock inte i sverige utan det går till USA's bröstcancerfond. Samma gäller för alla länder som säljer lacken. 

Vision Haircare kommer också med lite nytt och även Nashi kommer med en stylingserie inom kort vilket ska bli väldigt spännande. 

Jag kommer göra separata inlägg angående lackerna. 


Vin och godis fanns i massor. 


Jag och Cilla dricker vin medans Tina spexar i bakgrunden. Bilden har jag lånat av Sara.

Tack alla för en super trevlig kväll. 

At a press meeting with Goodpr. They talked about upcoming product from OPI, Nashi, Vision Haircare. Really had a great time with you all. 


1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!