tisdag 26 augusti 2014

Nya Golden Nudes ögonskuggor från The Body Shop

I sommar utökade The Body Shop sin serie Color crush, ögonskuggorna, med fyra nya neutrala nyanser. 


360 Gold Rosemance

125 Champagne & Gold

260 Golden Cinnamon

245 Choco Deluxe

Alla fyra swatchade i samma ordning som ovan, på bar hud.

Jag tycker pigmenteringen var bra på alla fyra skuggor, dock var de två ljusa något pudriga. Färgerna känns väldigt användbara både till vardags och lite festligare looker. Jag gillar deras color crush ögonskuggor sedan innan så jag tycker det är roligt att de utökar med nya färger. 
Med dessa fyra nya färger så finns det totalt 36 nyanser att välja på och skuggorna kostar 135 kr styck. Har ni någon favorit skugga bland color crush skuggorna?

Four new shades of the color slush shadows from The Body Shop. I really like these from before so I'm happy that they've come out with some new shades. The all have good pigmentation although the two lighter shades were a bit powdery. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!