torsdag 21 augusti 2014

The Body Shop Wild Argan Oil

Den 27 augusti lanserar The Body Shop sin nya serie Wild Argan Oil. Det många redan har lagt märke till är att innehållet av arganolja är väldigt lågt i produkterna, så är man ute efter produkter med högt innehåll av arganolja är detta inget för er.
Vill man däremot ha sköna vårdande produkter som doftar gott kan dessa vara värda att spana in.



Mina förhandsfavoriter av dessa är skrubben, den solida kropps och håroljan, läppsmörjet och kroppssprayen. De övriga produkterna är hur sköna som helst de med men jag tyckte dessa stack ut lite mer. 
Är det någon av produkterna ni är lite extra nyfikna på så kan jag fixa recension på de snarast? Ska ni kika på produkterna i butik?

The New Wild Argan Oil serie from The Body Shop will be out in swedish stores the 27 of august. I've had them for a few days and I already love them. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!