tisdag 19 augusti 2014

New in: Mac eyeshadows

Det blev inte jättemycket shopping under min vistelse i Stockholm men lite Mac var jag ju tvungen att passa på att handla. Än så länge är det bara NK i Stockholm som man kan använda sitt PRO card hos, i alla fall vad jag vet sist jag frågade på Åhléns i Göteborg kunde man inte använda det där. 
Kan ju alltid hoppas att det kommer till Göteborg med, så än så länge passar jag på när jag är i Stockholm.

Det blev inte jättemycket två tomma paletter att fylla med skuggor samt två skuggor i pan. Jag hade tänkt köpa en tredje men den var tyvärr slut.



Det blev Goldmine och Concrete, vet inte vad jag tänkte på när jag fotade för jag har helt missat att swatcha dessa, eller rättare sagt jag swatchade dom men glömde helt att fota. Så säg till om ni vill se swatches så fixar jag det. 

Har ni några favoritskuggor från Mac jag inte får missa?

Some Mac shopping from my trip to Stockholm, didn't get that much just two empty palettes and two shadows in pan. Goldmine and Concrete, I was going to get Ground Brown as well but they were out of that one. 
Do you have any top Mac shadows that I must try?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!