fredag 8 augusti 2014

Emma S Rue de Varenne Body Mist

Rue de Varenne från Emma S finns sedan tidigare som EdT, nu lanserar man samma soft som en body mist. Det verkar som det blir mer och mer populärt med body mist's av olika slag. 
Jag har fått hem den från Emma S att prova, jag har inte doftat på EdT'n innan men gud vad gott denna doftar. Jag har använt den i två veckor i sträck! 
Hållbarheten upplever jag som bättre än på många andra body mist's jag provat, men den är ju såklart inte lika bra som på en EdT. 
Flaskan känns sleek och fin. Bland doftnoterna hittar vi bland annat liljekonvalj, vit mysk och ljus mocka. 
Efter att ha provat denna känner jag ett starkt behov av att skaffa EdT'n. Denna doften har man verkligen lyckats med. 
Body misten kostar 299 kr och EdT'n ligger på ca 399 kr. Båda finns ute i butik. 

Har ni doftat? Gillar ni den lika mycket som jag gör?


A new body mist from the swedish brand called Emma S. There is and EdT in this scent already and now they've launched a body mist in the same scent. I freakin love this scent. I've wore it for two weeks straight and that like never happens. It has lily of the valley, white musk and light mocka in the notes. Really want the EdT after trying this out. 

2 kommentarer:

  1. Helt fantastisk doft, tycker MYCKET mer om misten än om parfymen i sig även då misten känns mycket lättare och blommigare, parfymen är för mig bara tantfest men misten nomnomnom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra att du sa det! Då ska jag inte beställa den utan att ha doftat på den först. Kanske inte gillar den heller då. Tack så mycket :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!