torsdag 28 augusti 2014

Yves Rocher Rose Coctail

Rose Coctail köpte jag i tron om att det var ett vackert rödrosa lack, visst det är vackert men har näst intill inget rosa i sig. Jag ser det som ganska ljust klarrött, lite av en besvikelse i den bemärkelsen. 
Dock har lacket bra egenskaper, bortser man från det jag förväntade mig så är ju färgen ganska fin, dock inte unik på något sätt. Det täcker med ett lager! Torktiden var snabb och det var lätt att lacka med det. 
Ni vet hur det är ibland när man förväntar sig något och så är det inte vad man trodde, kan inte riktigt skaka av mig den känslan när det gäller detta lacket. I flaskan ser det ut som jag förväntade mig men väl på naglarna så blev det helt annorlunda. Jaja, inte mycket att göra åt. Det är ju fint egentligen. 


Rose Coctail is a bright reddish color that is opaque in only one coat. Lovely shade, but not at all what I was expecting. I thought that it would be a bit more on the pink side, it looks more pink in the bottle. Oh well, what can you do?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!