tisdag 11 februari 2014

Bare Minerals Lash Domination Mascara

Lash domination säjs innehålla en närande vitamin och mineralblandning som ska stärka fransarna och få dom att se friskare ut. Den utlovar volym, längd, tjocklek, separation och lyft utan att kladda eller lämna klumpar. 

Jag brukar inte använda mascaror som inte är vattenfasta så detta är den första "vanliga" mascaran jag provar på många år. Så, för att vara en vanlig mascara håller den böjen fint hela dagen, inte som en vattenfast men ändå bra. Den klumpar inte och jag får till fin längd med den. Kunde önskat lite mer volym dock. 
Borsten är vriden så den var lite svår innan jag lärde mig hur jag skulle göra, borsten gör att den kladdar lite när jag målar de undre fransarna så det får jag städa upp.
Annars tycker jag det är en bra mascara, helt klart en av de bättre mascaror jag provat som inte är vattenfasta.
279 kronor får man ge för en tub.



Lash domination mascara from Bare Minerals, I usually don't use mascaras that aren't waterproof so I was very skeptical towards this one. But I have to say, once you've learned how to use the twisted brush this one is really good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!