tisdag 4 februari 2014

Bangerhead Fresh me up

Fresh me up är ett torrschampo från Bangerhead's egna märke. Jag ska erkänna att jag aldrig handlat från sajten så jag har inte jättestor koll på deras utbud eller så. Detta fick jag hur som helst hemskickat för test och har nu provat det i snart en månad.
Det första jag lade märke till var att korken var himla svår att få upp. Utöver det så är det ett helt ok torrschampo, det doftar gott och gör så att jag klarar en extra dag utan att behöva tvätta håret. Jag har märkt att det kan bli lite vitt av det, men jag borstar alltid mitt hår efter jag använt torrschampo och då försvinner det vita.

En flaska innehåller 200 ml och finns på Bangerhead.se.


This is a dry schampoo I've been trying out for the past month. It's from Bangerhead. I think it's fine, nothing too extraordinary but it's just a dry schampoo it smells good and it gets the job done.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!