torsdag 6 februari 2014

Nyheter från Idun Minerals

I vår kommer Idun Minerals med lite nyheter. En highlighter, Fjällsippa, i en varmare ton den kommer kosta 129 kr. Så har vi två nya douskuggor bruna Skogsfru och blå Blåklint, dessa kommer kosta 149 kr. Till sist har vi mascaran Silfir som kommer i en ny nyans, brun, den kommer kosta 199 kr.

Jag är särskilt nyfiken på highlightern och den bruna douskuggan Skogsfru. Jag har provat några produkter från Idun innan och de håller bra kvalitet så jag tycker det är väldigt roligt att de utökar nyansutbudet.


Some news from the swedish minerals brand Idun. I'm exited for the two shadows to the left.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!