lördag 15 februari 2014

Make up store Clematis Lipgloss Wand Duo

Clematis tillhör kollektionen Fusion från Make up store, det är ett läppglans med två nyanser i samma hylsa.

Det har en ljusröd och en vinröd nyans swirlat i hylsan. Dessa blandas automatiskt när man drar upp applikatorn, som är en klassisk filtapplikator.

På läpparna blir det en lite murrig varmtonad röd med guldskimmer. Jag trivs väldigt bra i detta gloss,  mycket mer än vad jag väntade mig. 

Såhär ser det ut swatchat på handen. Jag trodde att det skulle bli en tråkig ganska platt färg på, men den är jättefin. Kanske inte så vårig, men jättefin. Konsistensen är halvklistrig, inte så att läpparna klibbar ihop men tillräckligt för att det ska sitta bra. 
Jag gillar det så mycket att jag blir sugen på fler nyanser, vilket faktiskt är ganska ovanligt för mig när det gäller läppglans.
Clematis finns ute i butik nu och kostar 145 kr.

A new lipgloss wand duo from Make up store in the color Clematis, a deep warm red, brownish color. I really like this lipgloss.

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!