fredag 21 februari 2014

Bobbi Brown Passion Fruit

Idag tänkte jag visa er ett fantastiskt fint läppstift, Passion Fruit från Bobbi Brown. 
Det kommer i en sleek blanksvart ganska tung hylsa. Formulan är sheer så det blir inte helt opakt på läpparna, stiftet har även lite glans i sig. Jag tycker detta är så himla snyggt. Stiftet känns mjukt och ganska återfuktande på läpparna, det applicerar enkelt men hållbarheten är inte den bästa då det är så pass krämigt. Men det slits bort ganska jämnt och snyggt. 
Detta är den typen av läppstift jag gillar bäst, sheer formulan.





Är det inte fint så säg? Perfekt fruktig nyans.

Passion Fruit sheer lipstick from Bobbi Brown. Got to love this shade.

4 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!