söndag 23 februari 2014

Make up store Cake eyeliner darkgrey

Med Fusion kollektionen släppte make up store en cake eyeliner i färgen darkgrey. Cake eyeliner fungerar på samma sätt som vattenfärg, man tar vatten på penseln blandar runt i färgen och målar. Det är väldigt enkelt att lägga eyeliner med den här typen av eyeliner. Jag har den svarta sedan tidigare och jag tycker det är kul att de kommer i lite fler färger. Jag är lite sugen på den bruna också.



Som ni ser så är den väldigt mörkt grå, men den blir inte svart, den är nästan som ögonpennan de släppte med Fusion, Not so dark. Jag gillar ju de här mörka men inte svarta eyeliners så denna passar mig perfekt.
Vad tror ni är detta något för er?
Finns på Make up store och kostar ca 185 kr.

Make up store has released a cake eyeliner in a new color, darkgrey. The perfect everyday eyeliner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!