fredag 14 februari 2014

OPI Dutch Tulips

Idag visar jag er det lacket jag bär idag, alla hjärtans dag. Det är Dutch Tulips från OPI, i flaskan såg det sådär perfekt hallonrött ut, men väl på naglarna är det väldigt klarrött, kanske är min hudton som gör det?
Det är i alla fall en snygg röd, täcker med två lager och är högblankt. 
Jag använde OPI Nail Envy som underlack och CND Weekly top coat som överlack, torktiden var bra.
Vad har ni på klorna idag?


Dutch Tulips from OPI, a perfect red for valentines day.

2 kommentarer:

  1. Det här lacket är ju bara fantastiskt snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är fint :) kändes inte riktigt som "min" färg tyvärr

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!