fredag 20 juni 2014

Nyhet från Deborah Milano

Dessa spännande läpprodukter landade hemma hos mig för cirka en månad sedan och sedan dess har jag hårdtestat dom. Det handlar om en typ av läppstift på tub med läppglans-applikator och bra hållbarhet. 
De kommer i sju olika färger och priset ligger strax över hundralappen. 
Jag tycker dessa är riktigt bra, jag har inte provat så jättemånga typer av den här typen av läppgojs, men gillar dessa skarpt. Man får vara noggrann med appliceringen bara så håller de fint. Vid appliceringen så känns de ganska vattniga men efter en liten stund så försvinner den känslan och byts ut mot en lite torrare känsla, men jag upplever dom inte som uttorkande. De får två tummar upp av mig.



Här ser ni mina nuvarande favoriter, mot vintern och hösten kommer jag alldeles säkert dras mot de tre lite mörkare nyanserna. Som ni ser så har de bra med pigment. 
Nyanserna från vänster: 08 Prinsess pink, 10 Mademoiselle tangerine, 09 Fuchsia girl, 02 Sweeheart rose. 

Some new lippes from Deborah Milano that I really really love. It's like these liquid lipsticks that is so popular right now. Loving these a lot at the moment, they come in pretty colors and they are cheap. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!